نا اميد نشو


عضو شوید



:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دارم از تــو حــرف می زنــم امــــا روحــت هم از نوشــــته هــایم خبــر نــدارد ایــــرادی نــــدارد یــاد تــو به نوشتــــه هــایم رنــگ می دهــد شــایــد دیگــری بخــــواند و آرام گیــــرد ذهــــن پریشــــانش

وبلاگم چگونه است؟

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان cool shadow و آدرس mohammadrain.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار مطالب

:: کل مطالب : 234
:: کل نظرات : 671

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 3

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز :
:: باردید دیروز :
:: بازدید هفته :
:: بازدید ماه :
:: بازدید سال :
:: بازدید کلی :

RSS

Powered By
loxblog.Com

I NEED MY BEETLE

نا اميد نشو
سه شنبه 22 مرداد 1392 ساعت 12:35 | بازدید : 1160 | نوشته ‌شده به دست محمدبوعذار | ( نظرات )

هيچ موقع نميفهمي زندگي چقد سخته نه با كار كردن نه با درس خوندن نه با چيز ديگه فقط وقتي عاشق ميشي وكسي كه دوست داري بت ميگه ديگه بسه من عاشق تو نيستم وقتي اينو بت ميگه دوست داري همون جا جلوش بميري ولي هميشه يكي ديگه پيدا ميشه كه تو رو دوست داشته باشه وتو هم دوستش داشته باشي نا اميد نشو....

تقديم به دوست خوبم ......كوچولو





:: موضوعات مرتبط: نوشته هاي خودم(127) , ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
امل در تاریخ : 1392/7/24/3 - - گفته است :
خیلی مغروری آقا مهندس

<-CommentGAvator->
فاطی خانووم در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
من عکسمو ب اشکان ندادم ! لطفا با من عین نی نی ها حرف نزن ب غیرتم بر میخوره خو

<-CommentGAvator->
فاطی در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
میگم من یادم میره کامنت خصوصی بدم تو بقیه کامنتا رو هم چک کن
پاسخ:باشه اين كامنتم خوصوصي نزاشتي

<-CommentGAvator->
فاطی در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
خب من دوست دارم ولی یکم نه زیاد گفته باشم


پاسخ:خوب مگه ميشه خواهر برادر همديگرو كم دوست داشته باشن

<-CommentGAvator->
فاطی در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
چرا تعجب کردم . میگم ینی از اون لباس سفید بلندا میپوشی ؟؟؟؟؟ خخخ
پاسخ:نه يه بار پوشيدم

<-CommentGAvator->
فاطی در تاریخ : 1392/5/23/3 - - گفته است :
پس آپی ! خیلی خودخواهی ها ... حتما ریختتم مث مانیتورته ... همش اداس
پاسخ:نه من خود خواه نيستم مانيتورم خوشكل تره


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: